Wat moet je als kijker met persoonlijke zaken van de maker als die niet ter zake doende betekenissen opleveren.
Asfalt in het landschap is een amalgaam dat gebruikt wordt voor wegen als afdekking van de natuurlijke bodemlagen.She had exhibitions in Denmark, Germany, Netherlands and her work is in the collection of the Gemeentemuseum, The Hague, Dennis Hopper Collection, Los Angeles, Novo Nordisk Art Foundation,.o.In the words of Irijalba: Amalgam as an opaque capacity function as a substance to forget.Opposite to a scanner where only objectifying light is available when the scan is made.Ben je altijd al allergisch geweest, dan ben je hier misschien al wat aan gewend en heb je hopelijk ook al goede alternatieven gevonden die voor jou wel werken.Asphalt in landscape is an amalgam used vader jarig cadeau for roads to cover up the natural layers of soil.En stiefmoeders proberen die gevoelens te onderdrukken, of ze voelen zich er ontzettend schuldig over.In Ansuya Blom's exhibition 'Through Shutters' interior and individual are brought together.This intervention does not change anything in the paintings themselves but in a way doubles the scope of the series by calling into question how the work can be viewed.De film eindigt bikkelhard in het zwart en de monitor, zelf ook weer een doosvorm, blijft in de expositieruimte over.Elk doek dat voorzien is van een dergelijk certificaat geeft de eigenaar de mogelijkheid met autorisatie van de kunstenaar het werk ook ondersteboven op te hangen.
The scissors and the glue - what comes together, what comes apart.
Hij nodigde hiervoor de Zweedse kunstenaar Jonas Lund (SE 1984) uit, die op zijn beurt hem als curator vroeg om een aantal kunstenaars in een tentoonstelling Curate This bijeen te brengen.
Het is geen nep, maar desalniettemin is het resultaat heel anders dan wanneer die met een gewone camera gemaakt zou zijn.
Of in een tekening van Suzan Noesen die een lemniscaat-achtig probleem aansnijdt.
En als er dan ook nog antioxidanten in je zonnebrandcrème zitten, dan doe je het helemaal goed.
Na een solodans op de nog natte vloer liet hij die opdrogen, waarna afdrukken van zijn voetstappen op de vloer achter bleven als een soort gigantische print op de vloer en een overblijfsel van een ongeziene privé-gebeurtenis.Evenmin is bij hem sprake van een gebruik van de werkelijkheid zoals die te zien is bij kunstenaars van de Düsseldorfer Schule, die de werkelijkheid op een verstilde en droge manier registreren.Before he re-photographed images, where he made photographs of photographs while adding objects in the background or use sunlight to enhance the image.What he adds is an extra sensitivity by adapting to a context created by himself; the undulating movements of the stretched grid fabric.This makes his art and above all his susceptible thinking in the arts so admirable and influential.Gaper, 2014 - photo magnet, edition 5 Ruchama Noorda (Leiden, 1979) is een kunstenaar die verschillende media en materialen aanwendt in performances en installaties.Een zwart kader met de rand van een 8 x 10 inch dia is eraan toegevoegd en zo lijkt het beeld op een ouderwetse grootbeelddia.What is the observer supposed to do with the personal affairs of the maker if they produce meanings that are not pertinent?